مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 13:352022-11-01پزشكي

خبر خوب| دسترسی راحت بیماران سرطانی شرق گیلان به داروهای شیمی درمانی


بیمارستان 32 تخت خوابی نیکوکار املش با راه اندازی بخش آنکولوژی و ارائه خدمات به مراجعان شرق گیلان توانسته در کنار افزایش درآمد اختصاصی بیمارستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از املش، مواجهه با ناباوری، ترس، عصبانیت، غم و اندوه تنها نمونه ای از بیشمار احساسات منفی است که یک بیمار سرطانی و همراه آن ها متحمل می شوند.

بیمار سرطانی بعد از اطلاع از نوع بیماری و در پیش گرفتن اقدامات درمان، به کرات باید به مراکز درمانی و بیمارستان مراجعه کند که دسترسی به این مسیر و کیفیت دریافت خدمات ازجمله دارودرمانی بسیار قابل توجه است.

بیمار سرطانی علاوه بر درد و رنج، برای کسب بهبودی نیاز به پول و زمان دارد که فراهم کردن زمینه لازم برای رفع این دست از دغدغه ها نیازمند برنامه ریزی و اقدامات میدانی است.

امروزه اغلب بیماران سرطانی برای مداوای خود به مرکز گیلان و یا بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی مراجعه می کنند که این مسئله، رنج و مشقت بیماران را در کنار تحمل بیماری، تشدید می کند.

خوشبختانه در شرق گیلان و بیمارستان 32 تخت خوابی نیکوکار املش، تدابیری صورت گرفته که بیماران سرطانی آن منطقه برای مداوا و شیمی درمانی به جای مراجعه به مرکز استان یا مراکز درمانی و بیمارستانی خصوصی، با تعرفه دولتی این نوع خدمات را در فرصتی کوتاه و راحت تر دریافت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| دسترسی راحت بیماران سرطانی شرق گیلان به داروهای شیمی درمانی

خبر خوب| دسترسی راحت بیماران سرطانی شرق گیلان به داروهای شیمی درمانی